Technik administracji zajmuje się pracami związanymi z gromadzeniem oraz obiegiem dokumentacji i informacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną w urzędach administracji publicznej i w przedsiębiorstwach, w tym informacji o charakterze ekonomicznym i statystycznym. Sporządza sprawozdania i protokoły posiedzeń oraz zebrań. Ważnymi zadaniami technika administracji są: opracowywanie projektów aktów administracyjnych, prowadzenie postępowania kończącego się wydaniem decyzji administracyjnej, a także przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych. Zajmuje się również planowaniem i organizowaniem narad, zebrań, konferencji i sesji. Prowadzi podstawową dokumentację księgową, planuje koszty i przychody, gospodaruje majątkiem oraz nadzoruje innych pracowników.
Technik administracji – szkoła policealna Kraków
Zapisz się na kierunek technik administracji w szkole policealnej w Krakowie! Sprawdź szczegóły dotyczące kierunku i zdobądź kwalifikacje, które pomogą Ci w zdobyciu wymarzonej pracy.
Atrakcyjne czesne – zapytaj o szczegóły w sekretariacie
Cykl kształcenia: 2 lata (4 semestry)
Forma kształcenia: zaocznie (sobota-niedziela, 2 weekendy w miesiącu)
Dla zawodu technik administracji obecnie wyodrębniono następujące kwalifikacje:
EKA.01 Obsługa klienta w jednostkach administracji
Dokumenty wymagane do zapisu:
- podanie o przyjęcie do szkoły (na druku dostępnym w sekretariacie szkoły),
- świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- dokument tożsamości (do wglądu),
- 2 zdjęcia (legitymacyjne),
- zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki ( skierowanie do lekarza medycyny pracy do odbioru w sekretariacie szkoły przy zapisie).